torsdag 15 oktober 2009

Kaka i annorlunda form!

 

Peniskakform 

Ingen tvekan om att du kommer att lyckas med denna kaka!
Jag gjorde en vanlig sockerkaka, eller vanlig och vanlig.
Jag klädde in den i rosa marsipan.

Jag brukar ta med den ut på mina partyn. Tjejerna tappade hakan och har fallit i gapskratt. Det har aldrig slagit fel. Den har efter det blivit en stor favoritprodukt.
Det går naturligtvis att göra annat i den.
T.ex. Chokladpudding eller en brulépudding. Eller varför inte en stadig Gelépenis.

 

Peniskaka

 

Chokladpenisar

Dessa små läckerbitar är chokladpenisar.
Dom är tillverkade i en iskubsform som jag har hällt smält choklad i.

Låt stå någon timme i kylskåpet. En underbar överraskning på en tjejkväll.

Jag har något mindre form på min isform men här kan du hitta en liknande.

ispenisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar